مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 07:302024-01-14حوادث

کشف 11 قطعه کارت سوخت قاچاق از متصدی جایگاه سوخت در جاجرم 


فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری فردی که از طریق کارت سوخت های موجود در جایگاه، اقدام به فروش سوخت به شکل غیرقانونی می کرد، خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری فردی که از طریق کارت سوخت های موجود در جایگاه، اقدام به فروش سوخت به شکل غیرقانونی می کرد، خبر داد.

  سرهنگ رضا قندی اظهارکرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در اجرای نوزدهمین مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از متصدیان جایگاه سوخت در سطح شهرستان که اقدام به فروش غیر قانونی سوخت می کرد را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی به عمل آمده 11 قطعه کارت سوخت را کشف کردند و مشخص شد که این شخص 619 لیتر سوخت به صورت غیرقانونی به مردم فرخته است.

فرمانده انتظامی جاجرم با بیان اینکه کارشناسان تعزیرات حکومتی ارزش ریالی سوخت قاچاق را 200 میلیون ریال اعلام داشتند، گفت: متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سارق سوییچ های مخابراتی 500 میلیون تومانی دستگیر شد جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق سابقه دار سوییچ های مخابراتی خبر داد.

سرهنگ حسن صالحی اظهارکرد: در پی اعلام چند مورد سرقت سوییچ مخابراتی ارزشمند بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 قطعه کارت سوخت قاچاق از متصدی جایگاه سوخت در جاجرم 

کشف 11 قطعه کارت سوخت قاچاق از متصدی جایگاه سوخت در جاجرم